Dikeshoppning

Asslatjejerna / 03 November, 2012 - 19:35 /

Hej igen. Äntligen. 
 
Nu är jag hemkommen från stallet och vi har ätit lite god lördagsmat. Förrut red jag och Felicia ut på Villgott och Hyenan och det var dags att hoppa diken. Båda hästarna var lite skraja i början men efterhand kunde vi hoppa vart som helst på en slinga. Riktig självförtroendeboost för både häst och ryttare. Detta är något som vi ska försöka göra varje gång vi rider så att det blir så naturligt som möjligt för dom så att dom inte tvekar det minsta framöver.
 
Postat av: Lovisa

Sv; Nej egentligen var det inte så jättemycket annorlunda, bara att jag har ridskoleponny så jag kommer ju inte med transport utan gör iodrning hästen på plats ;)

2012-11-03 @ 20:02:39
URL: http://llovisallindberg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: