Lyssna vad spännande

Asslatjejerna / 22 November, 2012 - 10:00 /

Vet ni vad som händer idag? Jo idag ska min mamma ta med Amis och träffa Alexandra Ortega Adrian i Småland. Två timmars bilresa. För er som inte vet så är Alexandra en hundpsykolog som hjälper hundägare med problem och hjälper till att läsa av hundens beteende m.m.
 
Min mormor har vart i kontakt med henne ett bra tag då hon ville ha hjälp med att få reda på varför hennes hund är som han är haha. Morris som hunden heter (Han har jag dessutom visat här i bloggen) har med bara ögat bl.a överskottsenergi till tusen och får då problem med lydnad. Han har svårt att lugna ner sig och stressar upp sig väldigt lätt för små saker.
 
Det dom tillsammans vill ha hjälp med, min mamma och mormor, är ihopsläppet och själva mötet mellan med Amis och Morris. Det ska bli spännande att höra senare hur det gick. Jag är ju tråkigt nog i skolan men jag kommer nog få se bilder eller filmer framåt kvällen.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: