Ni har väl inte missat det!?

Asslatjejerna / 06 November, 2012 - 13:00 /

Nu har jag hört på radion ett flertal gånger att vintern inte kommer bli så snöig. Det kanske därför den inte uppenbarat sig helt ännu. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska tycka det är bra eller dåligt, men i slutändan är det väl ganska skönt. Istället för glashala vägar och snötäckta skogar, diken och ängar så kanske det endast blir lite blask vilket inte förstör för oss ryttare lika mycket. Då får vi behålla mjuka blöta grusvägar och härliga skogsvägar. Kommer ju såklart vara lite tråkigt utan all snö, men jag prioriterar träningsmöjligheterna först ;)
 
Sedan finns det ju en till negativ uppföljning av det här - Sommaren blir lika varm. Eller är det en myt? (hoppas) Jag har nämligen hört att om det blir en mild vinter blir det en lika mild sommar...
 

I hagarna är det ju förvisso bättre med snö, för då blir det inte lika blött. Men ändå...
Postat av: Anonym

Det värsta är ju om det blir kallt (minusgrader) utan snö. Alltså stenhårt i marken så det knappt går att rida :/ hellre snö då. Fast helst av allt mjukt och plusgrader!

Svar: Helt sant!
a s s l a t j e j e r n a

2012-11-06 @ 13:30:06
Postat av: Retard Riders- Martina

Min kommentar här ovan, glömde skriva i ^^

2012-11-06 @ 13:30:31
URL: http://RetardRiders.blogg.se
Postat av: Lisa

det får gärna komma lite snö så man kan tolka och pulsa på lägdan :)

2012-11-06 @ 15:49:06
URL: http://aaasil.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: