Nu är det november

Asslatjejerna / 05 November, 2012 - 20:24 /

Den höstigaste månaden på hela hösten. Hmm... Än så länge funkar den fint ändå. Hagarna är någolunda torra, regnet öser inte ner och bara någon gång har det snöat lätt. Då kan man stå ut känner jag. Inte ens den riktigt bitande kylan har kommit än. Lite tråkigt för då vet man ju att allt det fruktansvärda kommer på en gång.
 
Meningen med inlägget? Jag vet inte. Vill nog bara säga att November månad är bra som den är nu. Vad tycker ni? 
Amis i de underbara höstlöven!
Postat av: Emelie

Sv; jo, det är så att jag har ju en egen häst så jag hinner inte riktigt med en ridskola också. Sen ska jag även satsa 100% på min egen häst :) hoppas att du fick svar på din fråga! :)

2012-11-05 @ 20:56:38
URL: http://eemmee.blogg.se
Postat av: ▲ Lina | fotoblogg ▲

Imorgon, klockan 08:00 kommer finalisterna i fototävlingen upp på bloggen. Gick du vidare? :)

2012-11-05 @ 20:58:41
URL: http://linaphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: