Sandbergen

Asslatjejerna / 02 November, 2012 - 10:39 /

Häromdagen red vi ut på Villgott och Winston. Det blev en härlig runda till sandbergen för lite skoghoppning. Hindrena där är inte så höga, och vi är lite lata för att bygga upp, men kul tyckte dom iallafall att det var. Det är Villgotts favoritställe, för han blir PIGG ;)
 
Den här filmen är filmad där:
 
Postat av: Sofia

Va bra du filmar.. Man ser ju typ ingenting, tänk på de nästa gång!

Svar: Vi red upp för en backe och jag filmade mot hästen så länge, så kanske inte så konstigt :)
a s s l a t j e j e r n a

2012-11-05 @ 10:52:04
Postat av: Elin

Om du ändå filmade emot hästen så länge, varför filmade du över huvudataget då?

Svar: Har du bytt namn nu?
För att man lättare skulle se att vi red iväg uppåt, och det var inte så länge jag filmade mot hästen :)
a s s l a t j e j e r n a

2012-11-05 @ 10:55:42
Postat av: Sofia

HAHA, man ser ju bara lite i slutet. Men de va bra gjort!

Svar: Vad ser man bara lite i slutet? Sofia? Elin? xd
a s s l a t j e j e r n a

2012-11-05 @ 11:03:30
Postat av: Sofia

Haha, jag heter Sofia? Något problem med de eller?
JAG MENAR ATT MAN BARA SER LITE NÄR HON RIDER I SLUTET, ANNARS SER MAN BARA DEN DÄR JÄVLA HÄSTEN DU RIDER PÅ! :) PUSS!

Svar: Nja, under sex sekunder håller jag undan kameran, resten filmas runt omkring :)
a s s l a t j e j e r n a

2012-11-05 @ 11:29:13
Postat av: Elin

Har du aldrig tänkt på att det finns mer än en person i världen som kan kommentera eran blogg?

Svar: Har du tänkt på att det finns något som kallas IP nummer och jag ser att det är från samma person? Dumbass!!
a s s l a t j e j e r n a

2012-11-05 @ 11:30:35
Postat av: Sofia

Kolla up IP numret då, vi är inte samma person? LOL... :)

Svar: Jo, det är samma lol :)
a s s l a t j e j e r n a

2012-11-05 @ 11:33:34
Postat av: Sofia

Nej, haha :) Kolla upp de, fegis :)

Svar: Vaddå fegis? Allvarligt, är du tio år eller? xd
a s s l a t j e j e r n a

2012-11-05 @ 11:35:23
Postat av: Sofia

Nej, fyller snart 10 :) Lust att träffas, vart på DLG är du?

2012-11-05 @ 11:38:23


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: