Update Lövvi

Asslatjejerna / 27 November, 2012 - 16:13 /

Lövvi är ju som saggt tillbaka hemma efter vilan och jag har börjat sätta igång henne. Hon har liksom vuxit i sin kropp lite och är inte lika tunn vilket är super bra. Hoppade bara 70 och 80 med henne på Pay and jumpen eftersom hon ska få en nystart.
 
Min plan med Lövvi är att efter årskiftet kvala henne så att jag kan rida avd A. Tänker inte skynda på något utan ta det i den takt som känns bra. I LD, LC har hon ju flera felfria rundor redan så det borde inte bli några problem :)
 
Nästa år är hon ju som sagt 6 år och då vill jag att vi ska ha kul tillsammans. Träna och tävla på en nivå som är rolig och som inte pressar någon av oss. Var vi landar får vi se, det är helt beroende på vart vi står då ;)
 
Postat av: emma h

Hon är så fin!!

2012-11-27 @ 19:54:14
Postat av: Skönhetsbloggen!

Åh, vad söt!

2012-11-27 @ 23:56:28
URL: http://frida.blogg.se
Postat av: Jennifer

Men NEEJ hahah vem smygfotade där ... hahaha

2012-11-28 @ 16:51:31


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: