Uppdate Pay and Jump Lockenkils Embla

Asslatjejerna / 27 November, 2012 - 14:50 /

Lite sen med updaten då jag har haft fullt upp, men nu så har jag iallafall laddat upp två av filmerna.
 
Vi börjar med vår fina Embla (Lockenkils Embla). Jag hade ju inte ridit henne mer än nån gång innan eftersom det är Carro som rider henne, men hon var rätt okomplicerad. Gjorde det jag bad henne om. Hon är ju bara 4 år och har inte varit så många gånger i ridhus så lite tittig i början av banan var hon.
 
Första hindret så kikade hon på funktionärerna som stod där bredvid hindret i sina gula västar ;)
Min slutsats är att jag kunde försökt få upp tempot lite mer men det flöt ändå på helt ok. Hon var positiv till uppgiften och verkade ha kul :)
 
Denna ponnyn kommer kunna glädja någon mycket, en ponny att forma till den man vill ha.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: