Jobb över bommar

Asslatjejerna / 07 Oktober, 2012 - 18:44 /

Passet idag kändes verkligen knepigt. Dunört var inte riktigt sig själv. Väldigt slö, lite tung i handen och stundtals stötig. Får hoppas det bara var en engångsgrej. Emellanåt var hon dock väldigt trevlig i formen. I slutet började jag jobba lite över sex bommar som vart utlagda. Först snubblade hon bara över dom och jag vart lite paff, men efter några gånger lyfte hon ordentligt, så jag valde att avsluta och skritta ut en sväng.
 
Innan det så jobbade vi lite med Rita. Åsa tömkörde och vi provade att sätta henne i vagnen. Lite läskigt, men det funkade. Cajsa fick även rida en liten sväng. Glad blev hon eftersom det var alldeles lagom storlek.
 
Postat av: Victoria

Sv; hihi okejj :D jag gillar den oxå, så starka färger :D

aaawww vad söt! :D

2012-10-07 @ 18:55:43
URL: http://trendbyfriends.blogg.se
Postat av: jennifer

Svar: Ah måste nog hålla med om att det är favoriten oxå ;)

2012-10-07 @ 19:31:55
URL: http://www.trendbyfriends.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: