Ny design på ridbyxor

Asslatjejerna / 12 Oktober, 2012 - 13:30 /

Dessa ridbyxor är av ny design och de hittade jag först på aleridsport.se. Ni får verkligen ursäkta mig om jag är tråkig men det var ett av de fulaste byxorna jag sett på länge faktiskt. Att dom inte heller har en vanlig skoning gör bara att dom ser ut som ett par vanliga billiga tygskodda.(Dock inget fel på det men ska det vara nytt och bra så ska det) Att de är bra att rida i är säkert en möjlighet men utseendemässigt är det en solklar diss. Kanske skulle dom vara snygga som joggingbyxor med tanke på knädetaljerna? ;)
Postat av: Linda

dom är fantastiska att rida i för man "fastnar" med knägelegrejerna :) eller man glider liksom inte på samma sätt ;)

2012-10-12 @ 13:54:42
URL: http://bittersweetlifeof.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: