Dagens pay and jump

Asslatjejerna / 09 September, 2012 - 20:53 /

Vi hade först väldigt tur med vädret, och förutom kylan så var det helt perfekt. Vi lastade ur för tidigt och blev skrittandes där alldeles för länge. Nog för att det är bra träning för hästarna så var till och med det för mycket för det ;)
 
Rundorna med Embla gick bra. Hon var lite osäker första rundan men jag travade runt lite innan jag startade så hon kände att hon fick se på banan ordentligt. Sedan hoppade vi alla hinder utan missöden. Då blev det skillnad på henne i andra rundan och hon tyckte det var mycket roligare, och då hade hon lite eget sug emot hindrena. 
 
VillGott skötte sig exemplariskt, han var inte jätteframåt och undrade vad det var för färgglada saker som stod i vägen för honom när han ville visa upp sig. Men med lite träning kommer även denna fyraåriga kille bli en riktig fighter på tävlingsbanorna :)
 
Asslas VillGott fyra år.
Postat av: MIchelle Skoog

sv, jag vet inte vad en slender är ;) .. men det är iaf ett skräck spel :) asså man laddar ner det!!! sen är det helt mörkt så har man bara ficklampa, och så ska man hitta 8 lappar.. Jag hittar alltid bara 2-3 st sen dör man :) det är jätte läskigt för helt plötsligt om man vänder sig om kan där bara stå en läskig gubbe där ;) <3

2012-09-09 @ 20:57:30
URL: http://michanochrappe.blogg.se
Postat av: Lisa

Han är så himla fin! :D

2012-09-09 @ 21:29:27
URL: http://aaasil.blogg.se
Postat av: arizona

Sv;tack ,a det är sant ;)

2012-09-09 @ 21:47:49
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: