Hur är jag?

Asslatjejerna / 25 September, 2012 - 14:00 /

Jag är snäll, rolig, galen, skämtsam, jobbig, känslosam, stark, envis, omtänksam, kärleksfull, gapig.
 
Jag har låg självkänsla, humörsvängningar, ett uttryck som misstolkas, roliga ideér, vinnarskalle, moderinstinkt, och ett hjärta av alla olika metaller. Där guld är på toppen av humörsvängningarna och någon rostig brons är i botten ;)
 
Jag har alltid varit en sådan som stått upp för mig själv. Det kanske är det som gjort att jag vuxit till den jag är idag. Jag har aldrig tagit emot skit eller låtit någon trampa på mig. Jag är alltid en sån som skyddar mig själv och de som står mig nära. Jag är svår att lära känna inpå tror jag. Men dom som har gjort det står mig riktigt nära. 
 
Vem är jag mer? Tja, jag är bara jag. Carolina Willig, med personligheten jag själv lyckats kladda ner ovan.
 
Postat av: Victoria

Du glömde: en sjukt skön humor haha :D
Kramis <333

2012-09-25 @ 21:19:20
URL: http://trendbyfriends.blogg.se
Postat av: Mamma

Du är också en härlig tjej, en underbar dotter och hjälpsam storasyster.....;)

2012-09-25 @ 22:49:57


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: