Intressekrock

Asslatjejerna / 06 September, 2012 - 11:00 /

Idag ska Åsa försöka dressyrträna Dunört för B-tränaren Sten Åstedt. Träningen håller hus i Skaras ridhus, och hur gärna jag än ville se den så hinner jag inte. Jag måste upp till stallet så Embla kan ridas. Det lutar mot att ta några språng på banan bara för att känna att galoppen sitter i svängarna. Bilder kanske kommer, beror på hur ensam jag blir ;)
 
     
Åsa har ju tyvärr fortfarande mycket ont i kroppen, vilken människa skulle inte glädjas av att kunna tillbringa en stund på hästryggen någon gång ibland? :)
Postat av: Jossan

Haha, Gud vad förvånad jag blev när jag såg Stens namn på Bloglovin' ;) synd att du inte hinner kolla, väldigt lärorika lektioner. Tro mig, jag sitter bänkad varje kväll i ridhuset här hemma och kollar på hans lektioner, samt att jag får se honom rida sina pållar :) (Jobbar hos honom) hoppas hon inte får allt för ont av passet bara :)

2012-09-06 @ 12:37:53
URL: http://www.dressyrnissen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: