Något stället jag aldrig sover på igen!

Asslatjejerna / 08 September, 2012 - 13:00 /

Kommer ni ihåg för länge sedan att vi skulle sova i stallet en natt när vi var huvakter? Det var hemskt. Dels är jag fruktansvärt mörkrädd, och att ligga åt det hållet där en stor öppning är gjorde ju inte saken bättre. Dessutom fanns hönsen där då, och tuppen började gala klockan 3-4 på morgonen haha! Dessutom råkade vi ha en lampa tänd så man såg hela tiden hur fler och fler insekter kom fram, och då inkluderas spindlar!
 
Fast det värsta var nog ändå när jag vid tvåtiden vaknade upp av att jag låg på en skalbagge. Fy farao. Kände bara att det kittlades under ryggen...
 
HUH!
 
Postat av: Tove A

Sv: ja, jag tänkte lika dant !
Fast den va dock slut :/

Har du haft en bra dag? :)

2012-09-08 @ 16:22:58
URL: http://tarvidsson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: