Nån som kan hjälpa mig?

Asslatjejerna / 25 September, 2012 - 15:23 /

När jag hoppar Hyenan så har jag ett litet problem, nämligen att han drar tyglarna ur handen på mig och då blir det lite svårt att styra. Jag har provar olika typer av tyglar och handskar men jag orkar helt enkelt inte riktigt att hålla emot. Funderade lite hit och dit och har sett att en del hopp ryttare rider med handtag.
 
Googlade på dessa och fick fram att de heter Reinbow handtag och koster runt en 500 hundring.
 
Nu undrar jag innan jag springer iväg för att köpa, om det finns någon av er därute som har provat att rida med dessa handag, för och nack delar.... SNÄLLA !!!
 
Postat av: Emelie

Jaha, haha! Men det är bra, ja :) Fast det beror ju inte alltid på åldern! Te.x Nellie Berntsson hon är 3 år yngre än mig tror jag, eller 2 och hon rider 1000 gånger bättre! kram!

2012-09-25 @ 15:38:45
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Clara

jag har provat rida med några liknande och tyckte att det funkade bra, så jag tycker absolut du ska slå till! :)

2012-09-27 @ 10:43:02
URL: http://tvistirni.webblogg.se
Postat av: Isabella

Dom är skitbra! RÅder dig verkligen att köpa dom! :D

2012-09-27 @ 11:18:49


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: