Ponnyakuten

Asslatjejerna / 11 September, 2012 - 11:44 /

Ser ni fram emot ponnyakuten som släpps 2013? Det har ju varit fyra säsonger nu varav vi alla nog sett tre av dem. Eller har jag fel? Tänkte bara höra hur ni tycker programmet utvecklats? Jag har själv hört från här och där att de tycker ponnyakuten har blivit sämre pga olika anledningar. Vissa säger att det är för att det tas in fel problem, och vissa säger att deltagare bara väljs efter personlighet för att få bra tv. Jag kan till viss del hålla med de olika argumenten men jag bryr mig ärligt talat inte så mycket. Jag tycker bara det är ett kul och intressant program att kolla på, och oavsett så är det nog en jäkla upplevelse att vara med.
 
Men vad tycker ni?
 
Postat av: Retard Riders- Martina

Tycker ponnyaktuen kan vara rätt underhållande ;)

Ställ JÄTTEGÄRNA en fråga i min frågestund! :D

2012-09-11 @ 12:03:34
URL: http://RetardRiders.blogg.se
Postat av: Lisa

tycker dom tar upp lite samma problem varje år, men alla hästar är ju olika så då måste dom ju ändå anpassa sig efter individen och då lär man sig ju olika sätt att lösa ett problem på.
har än sålänge sett alla avsnitt i varje säsong och längtar till nya säsongen :)

2012-09-11 @ 12:40:23
URL: http://aaasil.blogg.se
Postat av: amanda

Följde PA1 slaviskt men sedan så har det bara blivit mindre och mindre, kanske börjar blir för gammal för att se det roliga med programmet.. x(

2012-09-11 @ 17:29:12
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: ♥ IMAGONS - Hobbyfotograf ♥

Fin bild!

Jag har en tävling just nu där du kan vinna ett valfritt iphone-skal och det skulle vara jättekul om just DU var med!
http://imagons.blogg.se/2012/september/vinn-iphone-skal.html#comment

Postat av: Susanna

Följer Djurens rätts hästgrupp på fb och de är emot en del i programmet. Det som det stått om denna säsongen är hästen som inte ville hoppa, man har nu lärt en massa barn att man ska slå hästen över, alla hästar gillar inte att hoppa. De har skrivit mycket bra om det. Hoppas på en säsong där hästvett står i fokus och inte tvång.

Svar: Precis. Det är heller inget fel på att lotsa hästen fram till hindret. Tålamod är det som gäller. Dessutom är ju det hela stora NH allt ska handla om, och jag antar att spöpiskning i mängder är långt ifrån Tobbes vardag
a s s l a t j e j e r n a

2012-09-11 @ 22:53:55


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: