Ponnymammor och ponnypappor

Asslatjejerna / 25 September, 2012 - 07:00 /

Vad har ni? Oavsett, kan inte jag beskriva med ord hur mycket min mamma betyder för mig. Och även om det hade varit en annan sport så hade hon stöttat mig lika mycket för det. Hon ställer ju alltid upp, även om man inte alltid är på bästa humör tillbaka. Olika föräldrar ställer upp olika mycket, men jag kan nog inte begära mer från min, för vi gör ihop, så gott vi kan.
 
Om jag inte hade haft just MIN mamma hade jag aldrig kunnat rida så ofta som jag gör, klarat av skolan så bra som jag gör, och inte hade jag kunnat tävla heller. Dessutom har mamma filmat nästan varenda tävlingsrunda jag gjort!
 
STOR hiss till alla fina fantastiska mammor eller pappor som ställer upp för sina barn så att dom kan få hålla på med det som dom vill. Skitsamma om det gäller att gå upp fyra på morgonen eller att dem få stå ute i regnet i flera timmar utan tid för att äta. STOR STOR hiss!
 

Mamma har fotat, trots en skitdålig kamera!
Postat av: Sandra

Fint skrivit!
Mina föräldrar gör detsamma!

Svar: Så härligt, dom är goa dom!
a s s l a t j e j e r n a

2012-09-25 @ 08:23:43
URL: http://motosidressyr.blogg.se
Postat av: Lisa

Inget av de, haha. Jag får väl va i stallet hur mkt jag vill bara jag tar mig dit och hem själv och sköter skolan :)

2012-09-25 @ 09:20:26
URL: http://aaasil.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: