Skolan

Asslatjejerna / 17 September, 2012 - 13:30 /

Ska jag tala om för mig hur de senaste veckorna på De La Gardie rullat på? Tyckte ju i början att det kändes superlätt, och att allt utan problem eller vidare ansträngning från min sida skulle flyta på. Visst är jag fortfarande nöjd med mitt val, men jag har ju en jäkla massa prov. Redan. Att gå programmet är inte att glida fram på ett bananskal.
 
Dock är jag himla nöjd med min insats i skolan än så länge. Jag jobbar i bra tempo och ligger hellre före än riskerar att komma efter. Jag engagerar mig i arbetet till 100%, tills jag blir helt klar, och då kan slappna av. Denna vecka är en superviktig vecka ridmässigt, men det ligger redan tre småprov utspridda. Dessa är i Livsmedelskunskap, Historia och Naturkunskap. 
 
I och med att allt krockar så vill jag ju egentligen vara hemma, och ha mamma där, som kan hjälpa mig med läxor osv, precis som vanligt. Min favvorutin. Men nu i helgen har jag varit barnvakt och därför sovit borta och då kommer man liksom ut sitt "schema"... 
 
Det fick mig faktiskt att längta tills idag ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: