Vill ju också ha vovve..

Asslatjejerna / 06 September, 2012 - 15:00 /

Jag blir ju hur sugen som helst på vovve när man kelar och leker med alla valparna i stallet. Hur mycket jag än önskade att dygnet hade fem timmar extra så går det inte. Därav kommer vi i familjen inte ha tid. Om man ska ha en hund ska man ju givetvis kunna ge den mycket tid och kärlek, men i vårt fall skulle vovven ibland få vara själv 6-7 timmar om dygnet vilket jag inte tycker känns okej när man lever där vi gör. Även om en vuxen hund klarar sig själv längre stunder så behöver ju valpen extra mycket tillsyn i början. Plus att ända tiden på dygnet jag 
skulle kunna ta hand om den är på morgon och kväll, och det blir ju inte heller kul.
 
Nä suck. Hästarna räcker gott och väl.
 
Är ni sugna på ett djur som ni verkligen inte kan skaffa? 
 
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Åh vad tråkigt att du inte kan skaffa hund!
Jag har ju redan 1 hund och två kaniner så jag borde väl vara nöjd med djur... men vill så gärna ha en katt! Dock är jag superallergisk mot dem så det skulle aldrig gå >.<

2012-09-06 @ 16:00:56
URL: http://majakron.blogg.se
Postat av: jennifer

Nä men gud så söta!!! Man smälter ju inombords! Vill ha :( Synd bara att man inte har den tiden som krävs :/

2012-09-06 @ 19:17:00
URL: http://www.trendbyfriends.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: