En snyggare håruppsättning...

Asslatjejerna / 24 April, 2013 - 13:00 /

...Gör så mycket. Jag själv tävlar oftast i tofs - tyvärr. Inget jag föredrar egentligen då det ser så ovårdat ut när man har lite längre hår. I galoppen flyger liksom allt hår upp och ner haha. Samma även om man har fläta som jag också brukar ha.
 
Snyggast tycker jag nog är någon form av donut eller annan knut i nacken. På andra plats kommer hårnät för det samlar också upp allting bra. Jag har ju faktiskt båda två här hemma men har nog varit för lat för att använda dom. Jag får nämligen göra om mitt hår 300 miljarder gånger innan start för att det åker ur. Men det får det bli ändring på nu då!
 
Vad föredrar ni att tävla i?
 
Postat av: Ann-Christine

Bloglovin byte?' :)

2013-04-24 @ 17:08:27
URL: http://annchristineagrens.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: