Måndagen i helhet

Asslatjejerna / 08 April, 2013 - 20:30 /

Idag fick Villgott sig troligtvis en vila. Mamma jobbar så jag fick snällt stanna hemma. Jag passade på att röja i hela gaderoben och vika snyggt samt småstäda lite här hemma. Efter träffade jag en gammal kompis som det säkert var ett år sedan jag träffade sist. Även en tandläkartid hann jag med i det och glad blir man ju när tandtrollen hållit sig borta ;)
 
Nu på kvällen under promenaden så mötte jag och Amis en mellanpudel på bara fyra månader. En liten kille var det och båda blev hur glada som helst. Trodde benen skulle vika sig på dom, seriöst så som dom sprang, runt runt runt! Nu sover Amis gott hihi.
 
Postat av: Jossan

Haha jaa kommer ihåg att mina äldre systrar fick hjälpa mig en del med det! ;) hoppas du haft en bra start på veckan!

2013-04-08 @ 21:51:41
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: