Vad är snyggast?

Asslatjejerna / 25 April, 2013 - 07:00 /

Var inne först lite på Hööks förut och kollade på handskar inför tävling. Köpte ju nya alldeles nyligen men dom är redan borta. Känns som man bör bunkra upp ett helt förråd för att veta att man har tills nästa gång :P
 
 
Hittade dessa två enkla handskar som var väldigt lika varandra. - förutom att de andra är i skinn, alltså glansigare. Efter lite tänkttid tycker jag nog att de sistnämnda är snyggare. Ger nyare och lyxigare intryck tycker jag.
 
(Såg också en annan kul sak, att den översta handsken har så kallade touchtrådar så att man ska kunna använda sin mobil utan att ta av sig dom haha! Höjden på lathet)
 
Vilket föredrar ni? 
Postat av: Ida Woxlin

Dom längst ner, har sånna och de ser lyxigare ut som du sa, de är också supersköna :) haha, verkar som att vi ganska lika smak ;)

2013-04-25 @ 07:31:59
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag föredrar alltid utan skinn då jag inte bär skinn och mocka så om de ovan inte är det så skulle jag ta dem :)

Svar: Jaha okej :)
a s s l a t j e j e r n a

2013-04-25 @ 19:40:19


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: