asslatjejerna @ instagram

Asslatjejerna / 06 December, 2013 - 12:00 / Vardag

Den senaste tiden har vi blivit allt mer aktiva på instagram och i samband med det lagt upp lite mer filmer. Så för er som absolut inte vill missa någon bild ELLER film tycker jag borde följa oss på instagram: asslatjejerna
 
Givetvis kommer det inte publiceras mindre här på bloggen, men jag säger bara att det är stor chans att lite mindre material publiceras där och inte här och då har ni gått miste om något roligt!
 
Postat av: Carruuu

svar: haha jag lägger in dom som bilder :-) och ja, dom är ALLTID för stora, haha! så därför skriver jag height="15" i koden också, det blir lagom med den textstorleken jag har :-)

2013-12-06 @ 12:01:57
URL: http://carruuu.nu/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: