Danny <3

Asslatjejerna / 01 December, 2013 - 18:00 / Vardag

Danny har ju fått en lite vila på grund av ryttarbrist när jag varit gipsad, men idag så började vi jobba tilsammans igen och det var verkligen en fin upplevelse, han var så positiv redan från början och jag mjukade upp honom länge i skritten med sidvärtsrörelser och volter.
Även i traven lät jag honom ta sin tid och bli varm. 
 
När det sedan var dags för galoppen så var han pigg men ändå lyhörd och på slutet fick jag honom lugn och rullade på i volter och prövade även några öppnor i galopp.
 
Efteråt mös han nöjd i sin box, han gillar ju verkligen att jobba.
 
 

Postat av: Amanda

Ser jättefint ut :)

2013-12-01 @ 21:24:22
URL: http://amandadudas.blogg.se
Postat av: elinor

Tack för uppdaten om Danny. Är så glad att det går bra för er.

Svar: Och mer kommer det komma! Nu hoppas vi att han är redo att komma igång på riktigt igen :)
- Asslatjejerna

2013-12-03 @ 20:46:27


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: