Kanondag

Asslatjejerna / 02 December, 2013 - 23:02 / Vardag

Min stalleftermiddag startades med en barbackatur i mörkret. Jag och Dunört var ute och skrittade på varierat underlag i strax över halvtimmman. Otroligt nyttigt och både skönt och roligt för henne att sträcka på benen. Att det var helt underbart mysigt var ju bara ett stort plus!
 
Sedan blev det ett mycket trevligt pass på Embla. Uppvärmningen var väl ingen höjdare då hon var väldigt pigg och stark och var för det mesta stretig och envis. Men det var bara att sudda ut när vi skulle börja hoppa. Vi hade satt upp en serie på långsidan innehållande 4 oxrar med ett galoppsprång mellan vardera. Där emellan var också en bom för lite extra markarbete. Otroligt bra sitsövning, jag känner att jag behöver bli mer flexibel över hindren och då passar detta mig alldeles perfekt. Embla uppskattade det också även om hon blev fort trött.
 
Nöjda!

Jaa, varför inte köra på lite nostalgi haha!
Postat av: fotografvesna.se

härlig bild

2013-12-03 @ 11:23:48
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: