Lovely winter...?

Asslatjejerna / 13 December, 2013 - 11:00 / Vardag

 
Idag är det ju som sagt bara film i skolan vilket borde spara tillräckligt med energi till eftermiddagens stallpass. Jag har nämligen planerat in flera timmars stall nu, enda in på kvällen. Först på schemat står varsin uteritt på Embla och Dunört. Det menas med att jag måste skynda mig upp till stallet för att hinna ut på turerna innan det värsta mörkret kommer. Efteråt ska jag ta itu med alla stallsysslor och även det tar ju ett par timmar. Om jag ens har någon ork kvar på kvällen hoppas jag på att klippa Dunört lite grann. Man får ju ta det i ett par omgångar så jag borde verkligen sätta igång!
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; hahha jaa jag orkar inte bry mig seriöst ^__^

Vad kul med en heldag/kväll i stallet! haha man vet att man är hästtjej när man en fredag planerar in en kväll i stallet ;) Hade jag också gjort, anytime!

2013-12-13 @ 12:39:30
URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: