Min ena favoritdag

Asslatjejerna / 04 December, 2013 - 09:00 / Vardag

Såklart är stallet alltid höjdpunkten på veckodagarna (ja de dagarna då det inte är iskallt och blåsigt då) men när det är dags för lektioner är det alltid lite extra kul att åka upp och träna träna träna. Idag är det den vanliga lektionen för Petra och jag ska nog alldeles säkert rida Dunört. Tyvärr är inte min mamma med och kan filma men vi kanske kan ordna det på något annat sätt! Bilder vore ju roligt för omväxlingens skull...
 
För övrigt har jag endast två lektioner idag vilket gör att man blir extra pigg och pepp. Lite så kunde det ju vara oftare 
 
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Jaa vi vill ha bilder och filmer <3

2013-12-04 @ 09:48:20
URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: