Tävlingarna närmar sig, nästan...

Asslatjejerna / 16 December, 2013 - 09:00 / Vardag

I vintermörkret börjar det så smått bli dags att hålla utkik för 2014's tävlingar. Det är faktiskt en hel del klubbar som arrangerar första månaden och då är det svårt att hålla sig hemma. Dressyr är dessutom något jag har fått upp ögonen för och jag vill mer än gärna tävla både det och hoppning kommande år. Helst av allt skulle jag vilja starta fälttävlan, men vi får helt enkelt se hur jag utvecklas tillsammans med hästarna.

 

Nu i december månad är det dags för den traditionella julklappshoppningen på hemmaklubben och jag vill såå gärna åka. Det var liksom en chans att prova på hur Embla och jag fungerar tillsammans på tävlingsbanan. Tyvärr jobbar min mamma men jag hoppas att det löser sig med skjutsen på andra sätt. Skulle varit så roligt!

 

Vår andra chans skulle vara att göra vår debut den 18 januari, i Falköping. Men då jobbar mamma också. Vad gör man åt detta när man är så häär tävlingssugen...?

Postat av: Nora<3

Hoppas ni går långt! Ni ser fina ut redan nu!

2013-12-16 @ 20:54:02
URL: http://norahansen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: