4 dagar kvar

Asslatjejerna / 20 Februari, 2013 - 17:00 /

Jag hade så jäkla kul i Söndags på tävlingen. Hallå en liten pay and jump. Men jag njöt verkligen varenda språng och man ser mig le på filmen flera gånger åt Villgott som bara flyger över som ingenting. Jag hittade verkligen knapparna, eller förstod verkligen hur jag skulle rida han för att få till dom där bra sprången. Vi nollade både 70-80 cm, utan större problem vill jag säga.
 
Därför längtar jag otroligt tills på söndag. Det blir första lokala och lite mer hinder, lite mer bana och lite mer språng. Lite mer tävling helt enkelt. Kombinationen plockas ju även fram och jag vet inte om det är typ vattenmatta och grejer heller. Men det kan bli spännande.
 
I veckan nu ska vi jobba mycket galopp. Han fick korsgalopp lite i banan och landade ofta i fel efter hindren i söndags, men jag valde att inte avbryta något utan red på ändå så att det skulle bli bra flyt.
 
Vad jag ville säga? Jo jag ser otroligt mycket fram emot Söndag. Wiho!
 
Postat av: Victoria

Shit vilka fina luftiga språng han gör! :D ser super bra ut! :)
Kramis

2013-02-20 @ 17:30:15
URL: http://trendbyfriends.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: