Filmad träning

Asslatjejerna / 01 Februari, 2013 - 12:34 /

I Lördags så var jag ju i Skara och tränade banträning för Franck Kutcher, man fick hoppa fram själv i lilla ridhuset och sen in på banan där man fick hoppa tills Franck var nöjd.
 
Mats filmade allas ritter och sen samlades vi hemma hos Tyra och Mats på kvällen och käkade och kollade på filmerna.
 
Första rundan gick hemskt, han bara vinglade och det kändes inte alls i balans, men Frankc har en förmåga att hjälpa till med bara några få ord och dsista rundan var nog seriöst den bästa jag ridit nånsin.
 
Hyenan är faktiskt den mest svårridna hästen jag suttit på, man måste göra ALLT 110% rätt hela tiden!
 
Jag hoppade banan tre gånger och tyvärr var det bara första rundan som kom med på film då Mats var tvungen att byta minneskort. Men den första rundan har jag här, helt oklippt och jag känner själv att det ser hemskt ut men ja ja, jag bjuder på den ;)
 
Postat av: Annika

SV: tack :D

2013-02-01 @ 13:06:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: