Ny presentation av mig (Felicia)

Asslatjejerna / 20 Februari, 2013 - 10:16 /

Ny har vi åter igen ett gäng nya läsare och vi har förstått att det är lite förvirrande med alla hästar och ryttare och så vidare.
 
Stall Assla är allstå ett företag som ägs av Åsa Larsson som bedriver uppfödning, hästutbildning, ryttarutbildning och försäljning. Läs mer HÄR
 
Jag har fungerat som ponnyberidare här sen jag var 9 år.
 
Jag heter Felicia och är 16 år, går i 9an och har "Lövvi" (Power of Love,  6 årigt sto, e.Power boy) på foder och har under förra året tävlat henne upp till reg LB. I år är planen att försöka höja ribban och komma så långt det går utan att stressa vare sig henne eller mig själv. 
 
Kul bild från tiden då jag började tävla, Ponnyn hette Shellie och var en maxad C ponny med massa motor :)
 
Postat av: Natalie Salazar

ja precis :) sånt som får en att vilja blogga :D

2013-02-20 @ 10:39:27
URL: http://natalies.se/
Postat av: REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

härligt :) jo det är bara bra med mig. vad gör dudå?

2013-02-20 @ 10:42:10
URL: http://missrebecca.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: