Redigera din kropp

Asslatjejerna / 10 Februari, 2013 - 07:00 /

För ganska länge sedan lärde jag mig det enkla knepet att redigera dig själv smalare eller tjockare via photoshop. Jag provade några gånger och insåg att den funkade skrämmande bra. Som exempel har jag bilden nedan så att man kan se tydligt.
 
Originalet:

 
Här är både jag och My smalare:
 
Och tjockare:
 
Det skulle dock aldrig falla mig in att vardagligt publicera sådant material, eller publicera överhuvudtaget, bortsett från denna gången då mitt syfte inte är att ljuga utan att visa att det går, och ställa er frågan varför man gör det? 
 
Det kan ju inte vara kul att din bloggläsare målar upp dig framför dem med utseendets som visas på dina bilder, och sedan får dom se en video där du är antingen större eller mycket mindre än dom uppfattat. Jag tycker inte det kan vara roligt alls att visa upp här på bloggen, någon som egentligen inte är jag.
 
Mina bilder förblir oredigerade på denna fronten. Ljus och sådant fixar jag givetvis, men det är ju en annan femma?!
Postat av: Ellen

Oj vad verkligt det ser ut!
Kram

2013-02-10 @ 08:44:43
URL: http://ponnyliv.blo.gg


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: