Blåsigt pass på fältet

Asslatjejerna / 10 Januari, 2013 - 17:30 /

Idag fick jag en chock när jag kom ut till stallet. Det blåste så jäkla kallt så nästa gång blir det att hoppa i termobyxorna. Tack vare att jag hade så lite kläder på mig blev bara en ponny riden och det var Villgott.
 
Vi red mot ett nytt fält, eller som det iallafall var längesedan vi var på. I början var han som en bomb som väntade på att få smälla av haha. Han släppte bettet och var obalanserad och det var ett sjå att få honom rak. Han har så mycket energi den killen. Men när han travat en bra stund kom han till arbete och var väldigt fin. Han fick en stadig form och man kände verkligen att han gick i uppförsbacke. Även i galoppen var han väldigt stadig och han lyssnade bra på både ökningar och förhållningar. Underlaget var superbra så man kunde gasa på lite, äntligen!
  
Postat av: Åsa

Sv: Det är ju jätte bra :D
Kul när det går bra för en ;)

Är glad för min 40 st :P

Kram o hoppas ni haft en bra dag :)

2013-01-10 @ 18:46:07
URL: http://foreeveermee.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack inge vidare här tyvärr mår inge bra alls
hoppas du får en fin kväll
kram

2013-01-10 @ 21:23:58
URL: http://www.yasminegill.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: