Bra rundor på Villgott

Asslatjejerna / 27 Januari, 2013 - 21:39 /

Jag bytte mina höjder och hoppade istället 70cm två gånger.
 
När jag travade fram utomhus så var han tittig och lite bebis med sina gnägg men så fort vi kom in i ridhuset lugnade han ner sig. Han hoppade helt okej och var lätt att få fram. När vi kom in på banan så blev han lite nervig igen, kollade på alla hinder och vågade knappt gå förbi om dom stod för nära varandra. När jag visat han runt lite så gasade jag på han mot första hindret och sedan flöt resten av banan på. Inga stopp eller rivningar och han hade bra framåtbjudning. Andra rundan skötte han sig lika bra om än lite piggare. Det var nästan som om man fick ta tag i han lite istället för han sög så på hindren ;)
 
 Han biffar upp sig lite så jag inte ska se stor ut ;)
Postat av: Peppbloggen

Hejhopp fina du! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg med samma syfte där vi uppdaterar med peppande- och inspirerandeinlägg, samt en massa annat som man helt enkelt blir glad av! Kika gärna in om du vill! :D

Hoppas du har haft en trevlig helg!

2013-01-27 @ 23:53:57
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se
Postat av: Ida Woxlin

Kul att det gick bra :)

2013-01-28 @ 06:38:29
URL: http://idawoxlin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: