Equipage frågar

Asslatjejerna / 25 Januari, 2013 - 11:11 /

I ett uppslag i tidningen Equipage ställdes en fråga till tre stycken läsare. Frågan löd.
 
Vad avgör ditt beslut när du väljer stallplats? 
Nämn dom tre främsta kriterierna i rangordning.
 
Jenny Pitkänen svarade: 
 
1. Hästens välmående
2. Träningsmöjligheter och goda stallfaciliter
3. Ekonomi - vad som ingår i stallhyran och hur mycket den ligger på.

Jag kan nog inte mer än att hålla med. Jag hade haft otroligt svårt att rangordna själv då jag inte hade kunnat bestämma mig om ettan och tvåan. Visst är hästens välmående otroligt viktigt, men jag ställer mig ju inte på ett stall utan några som helst möjligheter till varierad träning, hur mycket lyx för hästen det är ens är. Då skulle jag försöka leta vidare efter något som hade båda. Ekonomin har man väl nästan alltid i åtanke men där kan man nog sträcka sig lite.
 
Vad tycker ni? 
 
Gosistallet, ommålning behövs ;)
Postat av: Lovisa

Håller helt klart med !! :)

2013-01-25 @ 11:45:21
URL: http://charmigadjuralskaren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: