God morgon...seg som bare den

Asslatjejerna / 09 Januari, 2013 - 08:21 /

Jäklar vad det är segt att ta sig upp på morgonen nu, man har vänt på dygnet på lovet och såär man ju bara så trött på detta tråkiga mörker. Det gick ju ann när det var snö och så men nu är hagarna en lerig sörja igen blää.
 
Finns inte så mycket att säga om ridpassen nu heller, håller på för fullt med igångsättning av Lövvi och det går bra, hon skulle ju egentligen varit igång nu men efter hennes vila så gick det bara två veckor sen blev hon ju sparkad på bogen och halt:( Men nu är vi på G igen. Helgen den 19 e är det tränings helg i klubben igen och då kommer Emma Emanuelsson, berättar mer om detta i ett annat inlägg längre fram. det ska iaf bli superkul:) 
 
Idag ska jag inte rida, vi håller på att renovera mitt rum och jag får hjälpa till att riva tapeter så att det går lite fortare, det är rätt tråkigt men blir nog toppenbra när det är klart sen. Ny säng och nya möbler, det är värt allt slit innan ;)
 
Postat av: amanda

Ska ni rida på träningshelgen båda två eller bara du Felicia? :) jag får väll titta förbi och fota lite!

2013-01-09 @ 21:29:31
URL: http://amandahed.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: