Resultatet av tävlingsletandet

Asslatjejerna / 25 Januari, 2013 - 13:13 /

Eftersom Villgott har utvecklats en hel del sen min förra pay and jump på honom är jag lite osäker på vad jag ska välja för höjder framöver. Jag har iallafall anmält mig till nedanstående, sedan går ju höjden att ändra med tiden, som tur är :)
 
27 Januari - 60-70 cm, kommer troligtvis ändra. Denna Pj är på Skålltorp
 
17 Februari - Pay and jump. Anmält mig till 60-70 cm även här eftersom det är första gången på ny klubb, Mariestad. Troligt att jag ändrar höjden.
 
24 Februari - Lokal på Falbygden, Villgotts första. Det blir en LD-LC
 
9 Mars - Lokal i Mariestad. Troligtvis en LD-LC.
 
Det var de närmsta tävlingarna. I Mars sedan blir det lite högre höjde när han fått känna på olika banor och så vidare. Jag tycker det är viktigt att presentera tävlingsbanan på ett bra sätt innan man sätter lite större krav :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: