Banhoppning

Asslatjejerna / 12 Juli, 2013 - 12:29 /

Hoppade alltså Hyenan i förrgår på banan när vädret var lite trist, men ändå perfekt för ridning. Värmde upp på lite småkryss med en inte allt för pigg häst, bokstavligt. Det resulterade i att jag bara tryckte på honom fram utan någon som helst ihopridning. Blev lite blandade språng,  innan jag tvingade mig själv att tänka efter i mellanskritten. Red sedan ihop honom ordentligt med laagom energi framåt och jädrar vad svårt det är att verkligen rida då haha! 
 
Avslutade med en bana på 1.10 och vilka språng det blev! Har svårt att hänga med ibland så jag måååste verkligen träna på min följsamhet och sits. Det är egentligen inte höjden i sig utan att han hoppar upp sig så jäkla väl  
 
 
Postat av: Emily Sörensen

Vilka snygga språng! :) Det är så roligt att hoppa!! :)

2013-07-12 @ 21:19:47
URL: http://moretolove.horseworld.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: