Det finns dåligt om tilltalande bloggar

Asslatjejerna / 11 Juli, 2013 - 09:00 /

Jag har jättesvårt för att fastna för en blogg. Därför läser jag bara rent mekaniskt de allra största bloggarna eller de jag läst under en lång tid. Sedan kollar inte jag så många mer regelbundet, mer än de mina vänner driver eller de vi har tillagda på bloglovin. På ett sätt är det ganska skönt att ha ett visst antal där just därför att man alltid lätt hittar bloggar att kika in på.
 
Jag vet inte exakt vad det är som gör att jag fastnar för en blogg men den måste ha bra uppdatering, och det intressant också. Inte typ bara ett godnattinlägg och sedan ett där dom skriver vad dom tog för meny på mcdonalds.
 
Något som också tilltalar mig som tävlingsryttare är en ryttare på samma nivå eller högre, eller åtmindstone en duktig tjej alternativt kille som visar att den har sunt hästtänk.
 
Har ni en sådan blogg? ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: