Uteritten med lägret

Asslatjejerna / 04 Juli, 2013 - 17:30 /

Häromdagen så red jag och Felicia ut med fem stycken goa tjejer från lägret. Felicia och Danny i fram och jag och Hyenan i bak. Nöjd med placeringen då Hyenan dessutom var mer i luften än på backen så han kunde studsa och hålla på där i bak utan att störa restrerande i ledet. Jag tycker bara det är lite roligt, i den mån dock att jag säger till han när det blir för mycket bråk och inte bus. Han gjorde ju inget dumt alls egentligen utan var bara full av överskottsenergi som han ville bli av med snabbt i galoppen haha. Tur att pojken fick galoppera av sig lite med gänget!
 
Åh kolla mysbilden från höstas...
Postat av: Malin

-hihi tack! :)

Vad gör du just nu då? :)

2013-07-04 @ 19:00:40
URL: http://malintorstensson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: