Barn på nytt

Asslatjejerna / 24 Juni, 2013 - 18:30 /

Jag är som en 10-åring gällande djurparker. Jag så fascinerad av djur att jag till och med tycker det är kul att kolla på alla bondgårdsdjuren när det finns möjligheten till mycket mer. Jag vill dock inte bara se dom överlag utan vill gärna stanna, och det länge, och inspektera deras beteende haha. Roligaste biten är ju såklart att fota. Tyvärr har jag ju inget bra objektiv så det fick bli som det blev.
 
Parken var för övrigt bra enligt mitt tycke. De flesta hade stora inhängnader för bästa välmående, tyvärr lite tråkigt för de i publiken kan man tycka då det inte alltid är djur framme. Men men, lite random bilder jag knäppte under dagen. ↓
 
 

Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - ᴩᴀsᴛᴇʟʟᴃʟᴏgg *:・゚♡ ✧* ▲

Jag älskar att se på älgarna, så himla fina! :D

2013-06-24 @ 19:13:05
URL: http://neapocalypse.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: