Dubbelridning

Asslatjejerna / 10 Juni, 2013 - 21:22 /

Idag red jag ett pass på banan med Embla. Det var tänkt att jag skulle jobba över två hinder med x antal galoppsprång emellan, men det blev inte mer än ett par gånger då hon inte kändes riktigt 100. Jag jobbade loss henne lite istället och hon fick en riktigt rund och bärig galopp. Traven idag var dock lite strulig så jag avslutade när jag var nöjd med restrerande gångarter. Kan ju vart en sträckning eller träningsvärk från dagen innan då hon till synes inte var halt eller något. Vi får se hur hon känns nästa gång helt enkelt. 
 
Senare skrittade jag ut Villgott en sväng i skogen. På långa tyglar och jättemysiga vägar. Snacka om underbart <3
 
Postat av: CECILIA

mysigt det ser ut :)

2013-06-10 @ 22:03:56
URL: http://candersson.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: