Lilla rosettväggen

Asslatjejerna / 21 Juni, 2013 - 15:00 /

Det är verkligen skrämmande att inse den korta tid man tävlat. Jag blev inte aktiv sedan två år tillbaka och det är väldigt liten del av de 10 år jag ridit. Under åren har jag dessutom tävlat en hel del ungponnyer och för det mesta i avd B, men samtidigt som jag lotsat runt dom banorna så har dom lotsat in mig i tävlingsvärlden.
 
Villgott har jag lärt mig otroligt mycket på då det är den jag varit ute på mest. De andra har varit rätt låga klasser, allt mellan 50-90 cm och det är alltså först nu jag börjat tävla och satsa högre. 
 
 
 
Det började från små clearrounder till LA-klasser två år senare, Säger bara att jag ångrar att jag inte började tidigare ;) Målet är såklart att i framtiden hitta en häst eller ponny man kan satsa på under längre tid, och på så vis tillsammans klättra uppåt i klasserna.
Postat av: Malin

fint! :D

2013-06-21 @ 17:56:58
URL: http://malintorstensson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: