Lyft på ögonbrynen

Asslatjejerna / 14 Juni, 2013 - 15:00 /

...Om jag inte har något speciellt att gå upp för på morgonen men ändå ställt klockan så snoozar jag ungefär i 1.5 timma och det med en kvarts mellanrum
 
...Jag har fobi för kläder som luktar illa
 
...Jag klarar inte av när folk smaskar, fast jag skrattar mest åt det just för att jag vet att det är så störande
 
...Jag äter som en häst men kan ändå vara sjukt kräsen. Typ en för stor dressingklick på brödet och det växer i munnen haha!
 
...Mina ben är olika långa, så jag rider med "ojämna" läder och har stövlar som inte känns som samma storlekar.
 
...Andra personer har ett jäkla inflytande på mig. Dom kan omedvetet få mig till det mesta
 
 
Postat av: Nathalie

sv: jaha vilken tur ändå :) är allt bra? :)

2013-06-14 @ 15:08:32
URL: http://nathalieodhe.blogg.se
Postat av: Sara & Cornelia

Fin header! :)
Kram!

2013-06-14 @ 16:14:43


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: