Man som trasslar in sig i grimman?

Asslatjejerna / 10 Juni, 2013 - 14:36 /

Alla vet hur otroligt jobbigt det är med lång eller kort man som trasslar in sig i grimman eller tränset. Då är det ju såklart precis där uppe vid nackstycket. Många väljer att klippa bort en bit man just där för att motverka att detta händer. Även vi gör det och jag kan säga att det underlättar något otroligt. Man behöver inte stå och pilla och dela på pannlugg och man utan nackstycket lägger sig naturligt.
 
Vilka gör mer detta? Anser ni att det finns några nackdelar? 
 
Fördelsmässigt går det ju först och främst smidigare vid tränsning etc, men sen tycket jag också det ser mer städat ut. 
 
Postat av: tess

Så brukade jag också göra :) Kunde verkligen trassla till sig med nackstycket och luggen ibland >.<

2013-06-10 @ 14:47:42
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla
Postat av: Ida

Jag klipper också av till "stubb", funkar jätte bra :D

Sv; Åh tack så jätte mycket :D

2013-06-10 @ 19:44:50
URL: http://idawoxlin.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: