Någon gång måste det ju bli bra

Asslatjejerna / 30 Juni, 2013 - 07:00 /

 
Igår tränade jag faktiskt lite hemma på alla kamerainställningar. Kan ju säga att jag aldrig kommer kunna kombinera det här med bländare och slutartid och allt vad det heter haha. Känns så rörigt och faktiskt känns det som om jag inte riktigt fattar vad som är till för vad, då trots att jag har det på svart och vitt framför mig.
 
Iallafall var det Cajsa, min lillasyster, som fick agera modell. Testade först att fota frysrörelser och för att var innomhus tyckte jag att jag förstod mig på det rätt bra. Skulle sedan testa porträttbilder med oskarp bakgrund men hur jag än ändrar blir det nästan lika dant som att inte ändra alls. Och sen det här med ISO, det som jag fattade mest förstår jag nu minst. Haha kaos i min hjärna nu alltså!
 
Postat av: Fatma

Fin tjej :)

2013-06-30 @ 21:58:18
URL: http://fatmas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: