Träningssumering

Asslatjejerna / 10 Juni, 2013 - 07:00 /

Villgott skötte sig superbra igår. Han verkade något trött men var ändå fokuserad på mina hjälper. Vi jobbade som vanligt mycket serpentiner och där kändes det som jag fick runt honom väldigt bra. Han blev mjuk och loss och var då även fin i galopparbetet.
 
Sedan jobbade vi på galoppsprången igen mellan två hinder. Vi fick in rätt hela tiden men till en början red jag lite för långsamt. Jag är ju så medveten om det, jag måste bara GÖRA det också! Avslutade med lite olika banor där det gällde att hitta en bra takt och rytm. 
 
Hursom är jag helnöjd med träningen, lite tips och råd i bagaget såklart inför nästa gång. Bara fortsätta med Eamons ord i bakhuvudet på hemmaplan :)
 
 
De hästar som var med på träningen var Minna, Hyenan, Lövvi, Villgott & Winston. Tror Felicia filmade en snutt på mig som säkert kommer upp senare :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: