Gårdagens träning

Asslatjejerna / 22 Mars, 2013 - 09:21 /

Hoppträningen igår gick helt okej. Vi hoppade en studsserie på långsidan och ett hinder på diagonalen som byggdes om då och då. 
 
Vi värmde upp lite själva innan träningen och då jobbade jag på ställningen. Försökte få han lite mer böjd i båda varven samt fram med nosen. Sedan värmde vi tillsammans upp på lite volter och bommar. Bommarna kändes bra då vi fick bra flyt, volter är något vi behöver träna på så att den blir rundare med en bra form. Han blir gärna lite rak eller flyter ut om när jag ber om mer ställning. 
 
Förövrigt gick det som sagt bra. Han hoppade studsen fint och jag fick några viktiga råd till tävlingsbanan. Jobbade därmed mycket på min sits samt att reglera tempot i galoppen. 
 
Blev inga bilder eller så igår, men kommer ni ihåg den här roliga banan från träningshelgen? 
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Ja mycket bra gissningsförmåga! ;)

2013-03-22 @ 09:39:58
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka
Postat av: Sanna & Josefine

Ser roligt ut med studs! :)

2013-03-22 @ 10:53:16


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: