När en ny klubb väntar

Asslatjejerna / 22 Mars, 2013 - 16:12 /

När vi ska åka till en ny klubb brukar jag ofta vara nyfiken på hur anläggningen ser ut och hur deras hinderpark är. Då har man ett litet hum innan man åker dit och hinner bilda sig en liten uppfattning om vart saker och ting är och hur banorna kan vara.
 
Ett sätt att göra det är ju framförallt att kolla in hemsidan. Eftersom vi ska till Lidköping på söndag, har jag kollat upp lite där och dom har faktiskt en riktigt bra hemsida. Dom har en flik som visar alla hinder och ett bildarkiv som visar lite på anläggningen. 
 
Bild lånad från hemsidan
 

Men inte alla hemsidor visar såpass bra så då brukar jag söka på youtube. 
 
 
Sen tar jag första bästa, och har då fått en liten uppfattning om hur hindren, banor och ridhus är :)
Postat av: Tove Arvidsson

Skulle jätte gärna va med , men orkar inte lägga upp massor på min facebook sida.

Nu när jag har kommit i gång med bloggen igen, tipps om vad ni vill läsa ?
Länkbyte mabey? :)

2013-03-22 @ 17:48:28
URL: http://tarvidsson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: