Perfekta inlägg?

Asslatjejerna / 06 Mars, 2013 - 13:00 /

Jag vet inte varför men jag vill att varje inlägg som når ut till er ska vara perfekt skrivit. Det får inte vara en tom rad för mycket eller text som sitter ihop med bilden utan radbyte, råkade det bli det så går jag alltid in och ändrar. Jag vet inte varför jag är så noga med just skriften på bloggen. För minsta lilla fel kan väl inte ge er ett så illa intryck?
 
När jag exempelvis messar till folk är jag ju hur slarvig som helst. Dålig meningsuppbyggnad, dåliga ordval samt smilysar och "haha" överallt... Fast det är väl bra att jag vill vara noga här åtmindstonde då ;)
 
Hur noga är ni med inlägg? 
 
 
Kollade nu att vi hade skrivit sammanlagt 3350 inlägg här på bloggen sen start, ganska lite om man ska vara noga och räkna ut allt per dag ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: