Resultat

Asslatjejerna / 31 Mars, 2013 - 20:49 /

Sådär då var denna tävlingsdag, eller träningsdag som man kanske borde säga, till ända. Hästarna skötte sig som väldigt bra både på banan och i omgivningen och går enligt oss från klarhet till klarhet. Jag nollade mina rundor men är mest nöjd med den andra. Första rundan sprang han bara på och då kom vi inte rätt på hindren alls. Andra rundan sa jag till han ordentligt en gång och efter det hade han full fokus på mig och de sista sprången blev riktigt bra. Han hoppar ju så jäkla väl den där hästen så det kan nästan vara svårt att hänga med haha!
 
 
Flera stycken har idag kommit fram och gullat med Villgott, både stora och små, och inte heller är det första gången. Okej kan väl erkänna att han är söt och har en viss charm ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: